30. joulukuuta 2013

Perhaps some glitter?

Näitä kynsiä katellessani en voi olla miettimättä, että mitäs jos omistaisin sen paljon puhutun IsaDora Peel Off Base -lakan? Saattais elämä olla helpompaa. Oon kyseisestä aluslakasta lukenut eri blogeista ihan jonkin verran ja osa tykkää, osa ei. Itse tahdon kuitenkin sen ostaa ja kokeilla, en vaan ole vielä löytänyt mistään. Tai lähinnä se on ollut loppuunmyyty kaikkialla :D Toisaalta harmi, että kyseistä lakkaa myydään vain Stockmannilla, Sokoksella ja Kickseissä, eikä esimerkiksi Citymarketit ja Anttilat ottaneet tätä ihmelakkaa myyntiin ollenkaan. Jos olisivat ottaneet, niin ehkä sen olisi helpommin (ja nopeammin) saanut käsiinsä? 

Kynsissä näkyy jo kärkikulumaa, ovat raukat olleet vähän koetuksella. En nimittäin ensin ehtinyt ja seuraavaksi muistanut ottaa kynsistä kuvia ja nyt kun muistin, pilkottaa kärjet. Tykkään tästä lakkauksesta kovin, mutta voiko pinkistä glitteristä olla pitämättä? Ja musta ja pinkki toimii aina, ikuisesti ja poikkeuksetta. Hassua muuten miten maku muuttuu, sillä vielä ehkä muutama vuosi sitten en voinut sietää pinkkiä (saati sitten vaaleanpunaista) missään muodossa. Toisin on tilanne nyt. 

Lumene Natural Coden Base & Top Coatin (sävy 1) päällä on kaksi kerrosta Golden Rosen Matte 12:sta eli mustaa mattalakkaa. Mattapintaiseksi en sitä kuitenkaan jättänyt, vaan kiireessä suhasin päälle ohuen kerroksen Seche Viteä. Tuhoamastani keittiösienestä leikkasin jälleen palasen ja töpöttelin Kicksin Sugar Lacquer -sarjan Rose Quartzia kynsille sen verran paljon, että sain tarpeeksi pinkin lopputuloksen. Ruusukvartsi on mun mielestä vielä hennomman vaaleanpunaista kuin tää Kicksin Rose Quartz, joten nimi hieman häiritsee mua. Mutta nimestään huolimatta lakka on upea! Mulle tulee mieleen tästä hieman likaisen vaaleanpunainen tai sellainen tumma, vanha roosa. Lisäksi siinä on hopeisia heksaglittereitä.

Voinen myös pahoitella kuvien laatua. Jos mulla kotona on huono valaistus, niin porukoilla on vielä kymmenen kertaa huonompi. Glitterin todellisesta kimalluksesta ei oo kuvissa tietoakaan. Koittakaa silti kestää.



Rose Quartz on  muuten puhtaasti heräteostos. Satuin erään kerran iskemään silmäni siihen ollessani Kicksin kassajonossa ja silloin jo kovasti ihailin, mutta jätin ostamatta. Yleensä puhelimen kautta googlailen swatcheja, jos en lakasta aiemmin niitä ole nähnyt, mutta tällä kertaa sellainen ei käynyt edes mielessä.
Voitte tässä vaiheessa varmaan arvata miten kävi?
Päädyin välissä käymään muutamassa muussa kaupassa ja ruokaostoksilla Cittarissa. Sitten kun piti kotiin lähteä kaikkien ruokaostosten ja muiden kanssa, niin mua harmitti asia niin paljon, että oli pakko palata Kicksiin ja kotiuttaa Rose Quartz. Ja koska noita Kicksin omia lakkoja sai sillon tarjouksesta kaksi kappaletta hintaan 10,95€ tai jotain vastaavaa, niin kotiutin tietysti kaksi.  Hulluahan olisi ollut ostaa vain yksi? Normaalisti nuo Kicksin sokerilakat maksavat ehkä 8-9€ kappaleelta, en kyllä tähän hätään kykene tarkkaa hintaa muistamaan. Sen toisen kotiuttamani lakkatoverin nimeä en kyllä muista, joku tumman vihreä sokerilakkahan se ehkä on :D En oo tikuttanut tai kokeillut kyseistä lakkaa vielä, joten nyt ollaan epämääräisen hämärän muistikuvan varassa. Lakkahan on Espoossa muiden lakkaystäviensä kanssa, joten en pysty sitä tarkistamaan. (Paitsi, että mua jäi asia vaivaamaan ja aikani googleteltuani löysin sen. Nimeltään tämä uusi tuttavuus on Kicks Sugar Lacquer -sarjan Moondust).

Mulla on myös blogin perustamisesta asti pyörinyt mielessä blogin ulkomuodon muuttaminen vielä entistä enemmän mun näköiseksi. Oon tässä muutaman kuukauden olemassa olon aikana pieniä muutoksia tehnytkin. Viimeisimpänä päivityksenä ilmestyi joulun aikaan välilehdet, joilta löytyy mun päivityksen alla oleva kynsilakkalista (Kynsilakkani) ja ne lakat, jotka haluaisin omistaa (Tahtoo!). Kynsilakkalista on tehty nyt pikaisesti sen mukaan, että mitä muistan omistavani ja mitä ehdin ylös eräänä iltana rustailla. Listan päivitän loppuun sitten, kunhan joskus kotiin asti pääsen ja saan lakkalaatikon vierelleni. Jostain syystä on vaikea muistaa mm. kaikkien Depend -lakkojen numerot ulkoa. Ja ylipäätään mulle tuo lakkojen numeroiden muistaminen on ihan mahdottoman vaikeeta, nimelliset yksilöt jää paljon helpommin mieleen. Huomasin myös mun tunnisteissa kirjotusvirheitä (kiitos lukihäiriö!), niitä korjailen kunhan jaksan, osan oon jo korjannut. Lisäksi haluan bannerin. Ja kuviin vesileiman. Ja varmasti paljon sellaista, jota en vielä itekään tiedä haluavani :))
Ehdotuksia? Toiveita? Ajatuksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti