6. huhtikuuta 2014

Arkistojen aarteet

Päätin kerrankin lykätä teidän nähtäville kahdet kynnet kerralla. Tähän on yksinkertaisesti syynä se, että mä en oo onnistunut saamaan kummistakaan kynsistä sellaisia kuvia, että olisin niihin ees etäisesti tyytyväinen. Päädyin sitten valikoimaan molemmista ne huonojen kuvien parhaat. Tai vähiten epäedustavat. Miten asian haluaakaan ilmaista. Molemmat kynnet on tehty pikkuisen ennen maaliskuun puoli väliä, silloin kun mulla oli kamala kevään ja kesän kaipuu. Ja mikäs sen parempi tapa tuoda sitä esille, kuin lakata kynnet iloisilla sävyillä?


Näissä kynsissä mulla on levitettynä x määrä kerroksia Color Clubin In Theorya. X saattaa hyvinkin olla kolme tai neljä, sillä muistan kironneeni lakkaa levittäessäni sitä kynsille. Ja kirosin myös itseni, kun en levittänyt tätä valkoisen päälle. Mutta annettakoon tällä erää anteeksi, sillä tykkään tuosta sävystä! Sävystä, joka mun kameran mukaan on kirkas oranssi. Todellisuus on kuitenkin jotain muuta ja kirkkaan oranssin sijaan tää on ehkä enemmän koralli/oranssi. Ei suinkaan mikään neon. Ja etusormesta löytyy Adeninalta tilatusta hopeisten siirtokuvien arkista yksi decal. Tuo hopeinen decal oli kyllä ihan täyttä kuraa, sillä se seilasi mun kynnellä kuin valtamerialus myrskyssä. Sain sen pysähtymään vasta huitaisemalla päälle päällyslakan (Color Clubin Clear). 


Tykästyin tuohon CC:n In Theoryyn niin paljon, että halusin sen heti uudelleen mun kynsille. Kaverikseen In Theory sai tällä kertaa varvaslakkaa! Toisin sanoen etu- ja keskisormeen pääsy Dermosilin Foot Therapy -kynsilakka, joka haluaa jäädä nimettömäksi. Lakka on mun yksi ehdottomia lemppareita kesällä, kun lakkaan varpaiden kynsiä. Nyt päätin kuitenkin päästää sen vierailulle myös sormien kynsille. Jos en väärin muista, niin varvaslakka peitti kahdella kerroksella. Mutta enhän mä voi yhdestä kerrasta oppia? Tälläkin kertaa kynsiltä puuttuu se valkoinen lakka värilakan alta. Asia jota manasin jo In Theoryn edellisellä käyttökerralla. Lisäksi päätin antaa uuden mahdollisuuden myös decaleille. Tosin sitä ennen olin kulkenut pari päivää noilla kynsillä ilman mitään koristeluja ja lopulta päätin haluta jotkin nopeat koristelut. Olis ehkä pitänyt uskoa itseä jo ensimmäisellä kerralla ja olla antamatta näille kiekuradecaleille uutta mahdollisuutta. Laatu ei ollut parantunut siinä vajaassa viikossa mihinkään... Näissä ja ylemmissä kynsissä on muuten molemmissa pohjalla Essie First Base ja päällä Color Clubin kirkas päällyslakka, kun Seche sattui vahingossa loppumaan ja uuden ostamiseen meni luvattoman kauan aikaa.

Molemmissa tapauksissa tykkäsin kynsillä olevista lakoista, mutta en decaleista. Decalit on nätit, mutta niiden laittamiseen mulla ei riitä hermot. Lisäksi ne hieman kuplittui ja ruttaantui. Byäää. Täydellisten hopeisten decalien metsästys jatkuu, vaikkakin alan hiljalleen vakuuttua, ettei sellaisia ole edes olemassa. Ja nyt haluan jotkin kirkkaat, keväiset kynnet! Harmi vain että tällä hetkellä oon parhaillaan askartelemassa kynsiä The 31 Day Challengen seuraavan aiheen mukaan, joka on Metallic. Saa siis jäädä värikkäät kynnet haaveeksi aina seuraavaan lakkaus kertaan saakka! 

2 kommenttia: