1. huhtikuuta 2014

Mitä sieltä miittipussukasta sitten löytyi?

Nyt viimein on aika julkaista viimeinen blogipostaus Helsingin bloggaajamiittiin liittyen. Miitistä on vasta reilut kaksi viikkoa, mutta tuntuu että siitä on paaaaljon pidempi aika. Parempi kuitenkin julkaista tämäkin myöhään, kun ei milloinkaan. (Ja kaikki mut tuntevat voi allekirjoittaa sen, että oon aina myöhässä ja hyvin myöhäisherännäinen muutenkin...)

 Miittikassien jako saattoi aiheuttaa pieniä ihastuksen huokailuja, hihkaisuja ja muuta vastaavaa mölinää. Nyt on miitistä löpisty jo parin kilometripostauksen verran, joten mennään tässä sit suoraan asiaan. Ei siis jaaritella turhia (haha, u wish!). Varoitan jo ennalta, että postauksessa tulee olemaan paljon valokuvia.

Ensimmäisenä haluan esitellä meidän saamamme goodiebagin. Sally Hansenin lahjakassit meille lahjoitti Berner. Tuo kassi on muuten aivan ihanan pirteän värinen. Mikähän mulla on kun tänä keväänä oranssi on iskenyt ihan täysillä ja aiemmin en siitä pitänyt ollenkaan?



Siellä ne ihanuudet majailee!

Edgy Polish oli osallistunut miittiimme laittamalla jokaiselle oman pienen kangaspussukan, joka sisälsi kynsiviilan, indielakan, suklaasydämen ja käyntikortin. Oih ja voih! Mun mielestä oli aivan mahtavaa, että he olivat nähneet niin paljon vaivaa pussittaessaan meille tuotteet. Olihan se nimittäin vallan söpöä, mun sydän suli tästä huomaavaisuuden osoituksesta ♡ Mun hopeanharmaasta pussukasta paljastui vihreä lasiviila, mutta käyttöön se ei vielä ole päässyt. Pitänee testailla lähiaikoina, että miten hyvä on :) Lakka on Smitten Polishin Va-Va-Voom ja täytyy myöntää, että koskaan ennen en ollut Smitten Polishista kuullut. Onneksi Google on kaveri. Va-Va-Voom on syvänpunainen glitterlakka ja koostumukseltaan jelly. Ilmeisesti lakka on saanut inspiraationsa ystävänpäivästä, mutta mulle tästä tuli mieleen joulu. Mietin, että onko V-V-V miten dupe ChG:n Ruby Pumpsille, mutta onnekseni näin ei ole. V-V-V on kirkkaamman punainen kuin RP, ainakin swatchattuna :) Ja koska punainen sopii myös kesään, niin mun ei tarvii edes odottaa jouluun saakka saadakseni tämän kynsilleni!



Lahjakassien lisäksi Berner lahjoitti jokaiselle meille IsaDoran lakkoja ja yhdet Sally Hansenit. Mun goodiebagista paljastui tämän kevään uutuuksista Ray Of Lights -kokoelman Dragonfly ja Opaline. Pulloissa nää kaunokaiset ovat ihan selkeästi eri värisiä, mutta oon nähnyt paljon kuvia, joissa erot kynsillä ei ole läheskään yhtä selvät. Mielenkiinnolla siis testaan nämäkin! Näiden kahden lisäksi sain vaaleankeltaisen Sugar Nails -sarjan Lemon Sodan. Lemon Soda on niin keväisen värinen, että haluaisin sen kynsilleni heti. Mulla vaan puuttuu siihen sopiva, riittävän vaaleankeltainen lakka. (Joutuukohan tässä vielä lakkaostoksille?!) IsaDorat olivat saaneet kaverikseen upean violetin Sally Hansenin Satin Glam -lakan ja kyllä, tykkäsin myös tästä. Tätä kyseistä Taffeta -lakkaa olin katsonut kaupassa jo ennen miittiä, mutta jätin silloin vielä ostamatta. Onneksi jätin, sillä nyt sen sain :) Todellisuudessa Taffeta on paljon vaaleampi, kuin valokuva antaa ymmärtää. Kamera ei vaan halunnut tallentaa väriä oikein, joten suosittelen googlaamaan swatcheja.



Top-Kosmetiikka / Wiener-Institut Oy:ltä saimme Dependin lakat. Mulle sattui Chameleon -sarjan 2090. Rough Sparklen vaihdoin toiseen, sillä omistin alunperin saamalleni dupen. Sitä en enää kykene muistamaan, että mikä se mun alunperin saamani Rough Sparklen numero oli. Miksei näillä Dependin lakoilla muuten voi olla nimiä? Oon asiasta marissut ennenkin, mutta numerosarjojen muistaminen on omasta mielestä huomattavan paljon vaikeampaa kuin nimien. Ja onhan ne pelkät numerot vähän tylsiä. Tästä johtuen mulle kotiutui sisi 2065. Sinisille lakoille tässä taloudessa löytyy aina käyttöä!



Jokaisesta miittipussukasta löytyi myös Zoyan lakka, jotka meille lähetti NailCity. Omani on nimeltään Gemma. Lakka, jota tuskin olisin itse koskaan tullut ostaneeksi. Väri on kuitenkin sen verran erikoinen, etten halunnut yrittää vaihtaa sitä mihinkään toiseen. Gemma on tuollainen hieman ehkä murrettu oliivinvihreä, jossa on violettia/sinistä duochromea shimmeriä. Tää on ainoa goodiebagin lakoista, josta mulla on hieman ristiriitaiset tunteet. Haluan kuitenkin antaa Gemmalle mahdollisuuden, sillä se on omalla tavallaan kaunotar! (Eri asia on, että miten hyvin omaksun tämän kaunottaren käytön omilla kynsilläni...) Ensimmäinen ajatus tästä lakasta oli, että mahtaa olla vaikea kuvattava. Ja kyllä, on siellä sitä duochrome shimmeriä, vaikka kuva muuta väittääkin :D Eli ainakin pullokuvassa en sen potentiaalista kauneutta onnistunut taltioimaan. Jatkamme harjoituksia....



L'Oreal lahjoitti jokaiselle Essien ja mun pussukkaan oli päätynyt Blanck. Tästä mulla on jo aiempaa kokemusta, joten joku uusi tuttavuus olisi ehkä ollut kivempi. Valkoista onneks kuitenkin tarviaa aina, joten varmasti jossain vaiheessa pääsee käyttöön :) Siitäkin huolimatta, että omistan tällä hetkellä vissiin kuusi vai seitsemän muuta valkoista tämän nyt kotiutuneen Blankin lisäksi.



Lumene antoi meille kokeiltavaksi Gloss & Care -sarjan lakkoja, joista mulle päätyi Lot's of Berries / Marjaretki. Tää on kans niin kesäisen sävyinen lakka! (Kesä, oisko mitenkään mahdollista, että tulisit jo? Haluan päästä lakkaamaan kynsiäni näillä kesäisillä sävyillä. Mieluiten nyt, enkä ensi kuussa. Kiitos!) Punaiset on mulle ollu jostain syystä omilla kynsillä hieman haastavia, mutta jotenkin luulen että tää jää käyttöön. Juuri sellainen lakka, joiden värimaailmaan oon tällä hetkellä hurahtanut. Muun muassa niiden keltaisten, oranssien, pinkkien ja pastellien ohella.



Inniltä saimme kokokynnen kynsitarrat. Näistä oon jonkin verran lukenut muiden blogeista ja mielenkiinnolla odotan, että miten käyttäytyvät mun kynsillä. Kynnet kun sattuvat olemaan suhteellisen kaarevat, joten mua mietityttää miten saan ne kauniisti asettumaan. Vai saanko ollenkaan.



Keskusteltiin miitissä näistä kuvista ja aluksi tykkäsin tarran kuvista. Nyt täytyy myöntää, että en tiedä miten pystyn nää kynsilleni laittamaan, kiitos kanssabloggaajien. Ai miksi mietityttää? No siksi, että eräs nimeltämainitsematon bloggaaja tokaisi näiden näyttävän suolinukalta. Arvatkaa vaan pystynkö enää kattomaan kyseistä kuviota ilman, että alan miettimään suolinukkaa? :D Huolimatta yhdennäköisyydestä ihmisen sisuskaluihin, aion nää kynsilleni vielä joku kaunis päivä täräyttää. Ja onpahan mulla ainakin sitten hauskaa katsella kynsiäni, vaikka muut ei asiaa ymmärtäisikään!



Neon pinkit (juu, kyllä se oikeasti on neon pinkki!) Nailfix-blokkiviilat on saatu käyntikortin kera CesarsShopista. Tuo blokkiviilan väri ♡ Saanko laittaa viilani vitriiniin ja ihailla sitä siinä samettialustalla ja upealla valaistuksella? :D Juu, mulla saattaa hieman viirata päässä. Mut onhan se sääli noin ihanan väristä viilaa kaappiin piilottaa... Voisin hukkua myös neon-väreihin tällä hetkellä. Mua vähän pelottaa, että missä vaiheessa mulle tulee väriähky. Sit voi käyä helposti niin, että kuljen koko kesän mustassa ja ruskeassa lakkauksessa, vaikka oikeasti pitäisi olla kaiken maailman ihania värejä kynsillä. Onneksi sitä ei tarvii murehtia ainakaan vielä!



Muutama esite, kynsiviila viittahemmoilla ja China Glazen Crackle -lakka ovat Consult Ladylta. ChG:stä mulle sattui Oxidized Aqua, joka on värinä kiva. En vaan oo vieläkään varma, että tykkäänkö yleensäkään crackle-lakoista vai en, mulla niitä muutama on entuudestaan ja oon ehkä kerran tai kaks käyttänyt. Mut täytyy myöntää, että ainakin tikulle swatchatessa efekti tuli hienosti esille. Viittahemmot saa mennä koululaukkuun, kunhan entinen viila on kulutettu loppuun. Mulla oli ennen matkassa lasiviila, mutta jostain syystä onnistun katkaisemaan jopa lyhimmät niistä. Tästä johtuen oon todennut viisaammaksi kantaa mukanani näitä perinteisiä malleja :D Eipähän harmita, jos katkeavat.



Juhla Center osallistui miittiimme tarjoamalla koristeita ja astioita, mutta olivat he löytäneet tiensä myös goodiebageihin. Näin ollen meistä jokainen sai omakseen tuon pienen ja ylisöpön, sydämenmallisen saippuakuplaputelin. Saippuakuplapullon matka haalareihin on tosin edelleen ajatusasteella.... Onneks vappuun on vielä aikaa! Lisäksi saimme 10% alekupongit heidän verkkokauppaansa.



Kahvila & Lifistyle Lineea oli myös tarjoiluiden ohella päässyt miittipussukoihin. (Muistelen haikeudella kaikkia niitä herkkuja!) He olivat lahjoittaneet meille näytteitä Dr. Hauschkan päivävoiteesta :) Omani ovat vielä käyttämättä, mutta varmasti tulee kokeiltua. Lisäksi nää näytepussit on oikeastaan aika näppärän kokoisia matkalle. Asia, jonka tajusin vasta kotiuduttuani takaisin koto-Suomeen Tukholman-risteilyltä, jossa olin alkuviikosta. Äly hoi, älä jätä! Seuraavalla kerralla sitten paremmalla onnella?



Goodiebagien lisäksi miitistä mukaan lähti arvontapalkinto. Ja kuten jo aiemmin mainitsin, tällä kertaa jokainen meistä voitti jotakin. Wohooo! Tällä kertaa siis myös minä, joka jään aina rannalle ruikuttamaan muiden voittaessa. Itse voitin arvonnasta Mirabella -lahjakassin, jonka oli sponsoroinut Consult Lady.


Mun voittokassista paljastui pari rasvanäytettä ja lisää kynsilakkoja. Dr. Spillerin pieni, valkoinen ja pyöreä purkki on Fresh & Fruit Moisturizing Creme. Kokoa tällä näytteellä on 5ml. Lisäksi sain Dr. Spillerin Manarü -käsirasvan (30ml). Lakat olivat Lumenen Gloss & Caren Snowfall - Luminen tie ja Sally Hansenin Satin Glamin Chic Pink. 



Tämän kaiken lisäksi mulle kulkeutui myös ensimmäinen O.P.I:n Brazil Collectionin lakka. Haluaisin vaatimattomasti kaikki loputkin, kuka vaan toimisi maksumiehenä? Kiss Me I'm Brazilian on CesarsShopin lahjoittama arvontapalkinto ja tämän ihanuuden voitti oikeasti Hanna. Hanna ei kuitenkaan kuulema viihdy vaaleanpunaisessa, joten pienen neuvottelun ja vaihtokauppojen jälkeen sain todeta ollevani tämän rakkauspakkauksen uusi omistaja. Kiss Me I'm Brazilian on ehtinyt jo kynsillenikin ja siksi oon entistä onnellisempi saadessani tarjota tälle rakastavan kodin. 


No mutta entäs se viimeinen eli kirppistely? Olin vakaasti päättänyt, että hankin miitistä itselleni korkeintaan kaksi uutta lakkaa. Pyh ja pah, mehtään mentiin niin että rytisi. Ehkä mun ei vaan pitäis päättää mitään, niin kaikki menisi hyvin? Päädyin siis ostamaan kahden sijasta viisi lakkaa. Eihän niitä kotiutunut kuin yli puolet enemmän, mitä alunperin piti. Nää kirppislakat olivat Essien Mint Candy Apple (joka todellisuudessa ei näytä yhtään MCA:lle, vaan on huomattavasti sinisempi. Aion kuitenkin tehdä tutkimusta, että liikkuuko tästä kahta versiota vai onko tää feikki. Enivei, se oikeanvärinen MCA on edelleen ostoslistalla :D ). Toinen Essien lakka on Lights, neon pinkki, jonka halusin tässä kirkkaiden värien villityksessä kotiuttaa. ChG:n Life is Rosy, Nubarin Vogue Vert ja CC:n Daisy Does It löysivät myöskin uuden kodin mun luota. Nubaria mietin hetken aikaa, mutta Emman myyntipuhe oli sen verran hyvä, että lakka päätyi vaihtamaan omistajaa...


Mukanani miitistä kotiutui siis yhteensä 19 uutta kynsilakkaa ja mun mustan renkaan lakkojen määrä kasvoi räjähdysmäisesti. Mutta toisaalta, eihän mulla niitä testaamattomia lakkoja ole kuin joku seitsemänkymmentä... Tässä siis saattaa mennä hetki ennen kuin kaikki lakat on kynsilleni päässeet.

"Meitä on tässä muutama tikku rivissä ja kaikki ei edes mahduttu kuvaan"

Kiitos vielä kaikille miittiin osallistuneille ja tietenkin sponsoreille! Mun ilta oli aivan mahtava, toivottavasti tavataan vielä joskus uudelleen :)


Postauksen linkit on ihan vaan teitä varten, en hyödy niiden klikkailusta millään tavalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti