17. huhtikuuta 2014

Pikaisia pilkkuja

Kerrankaan mulla ei oo ihan hirveästi sanottavaa tekemistäni kynsistä. 
Näitä tehdessä mulla ei ollut kovin paljoa aikaa, joten jotain helppoa ja yksinkertaista, mutta samalla myös varmasti onnistuvaa oli saatava kynsille. Kokeiluun pääsi miitistä saamani Sally Hansenin Taffeta, joka jättää satiinisen pinnan. Sen väri on ihana ♡ Etenkin auringon paisteessa lakan shimmer pääsi loistamaan ja lakka heräsi eloon. 


Kynsillä on siis nimettömässä ja peukalossa jo äsken mainittu Sally Hansenin Taffeta. Muista kynsistä löytyy pohjalta Lumene Natural Coden Party On! Pilkuissa jälleen Taffetaa ja Dependin valkoista (numeroa en tähän hätään teille saa kaivettua). Ja päällä Seche Vite, rakkauspakkaus. Olin melkein kuukauden ilman pikakuivattajaa ja elämä oli yhtä tuskaa ilman sitä. Nyt jatkamme Sössön kanssa onnellisina yhteistä taivaltamme. En ennen käyttänyt pikakuivattajia ollenkaan ja nyt en asiaa kykene enää ymmärtämään. Enää kun en osaa elää ilman. Tosin mieli hieman tekisi ostaa kokeiluun myös HK Girlin pikakuivattaja, jota monet ovat kehuneet paljon Secheä paremmaksi. Mulla vaan ei oo Sechen kanssa ollut sen suurempia ongelmia, sillä paljon puhuttua paksuuntumista en ole omissa yksilöissäni koskaan havainnut. Siksi en ole (ainakaan vielä) hairahtunut kokeilemaan muita merkkejä sen enempää, sillä olen ollut tähänkin tyytyväinen. Kerrankin olen sanaton jo nyt. Mulla ei ole näistä kynsistä oikeasti mitään sanottavaa, sillä ihan peruskauraa ovat. 



Mä oon nyt aloitellut pääsiäislomani, joten koneen ääressä en tuu seuraavien päivien aikana pahemmin istumaan. Sen sijaan tartun tenttikirjoihin, luettavaa ois lähes 700 sivua ja tenttiin aikaa puolitoista viikkoa. Oonhan mä lukenut jo vajaat 50 sivua eli pääsiäinen taitaa mennä aika pitkälti Tutkimus- ja kehittämismenetelmien tenttiin valmistautuessa. Ikävä kyllä. 


Käyttämäni lakat:
Essie - First Base
Lumene Natural Code - Party On
Sally Hansen - Taffeta (Satin Glam)
Depend - valkoinen
Seche Vite

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti