14. heinäkuuta 2014

Juhannus tuli, juhannus meni

Puretaanhan vähän tätä kynsisumaa, jota oon muutaman kuukauden ajan ehtinyt kerryttelemään. Nyt palataan ajassa juhannukseen ja esittelen teille kyseiset kynnet. Kattelin tuossa arkistoa ja huomasin, että vanhimmat julkaisemattomat kynnet on huhtikuulta. Tosin kyseessä on The 31 Day Challenge -haasteen 9. päivän haastekynnet eli sateenkaarikynnet. Ette tosin saa niitä vielä nähdä, koska mulla on ihan liikaa traumoja kyseisistä kynsistä. Mutta sen enempää asiasta jaarittelematta palataanpas juhannukseen. 


Lakkasin juhannusta varten kynnet hololla, koska tietysti toiveikkaana haaveilin auringosta. Ja jälleen kerran mulle kävi niin, että vettä sattaa lottuutti lähes koko ajan. Jostain syystä mulla on mahdollisuus vaikuttaa vallitseviin säätiloihin. Jos lakkaan hololla, ulkona sataa vettä tismalleen niin kauan, kun lakat on kynsillä. Heti, kun poistan holot, alkaa aurinko paistamaan parin tunnin sisällä. Ja tän oon testannut useammankin kerran. Oon jopa vakavasti harkinnut kokonaan holoista luopumista ihan vaan siitä syystä, että niitä käyttäessäni lähes poikkeuksetta sataa vettä. 


Nimettömässä ja peukussa on pohjalla A-Englandin Her Rose Adagio ja päällä ILNP:n kesäkokoelmassa julkaistu Purple Plasma. A-Enkkua kynsillä on muistaakseni kaksi vaivatonta kerrosta ja päällä yksi paksuhko kerros Purple Plasmaa. Muissa kynsissä Purple Plasma edustaa yksinään kolmella kerroksella. 

Nimettömiin ja peukkuihin tein kuvioinnin teippaamalla koristeteipillä. Jostain syystä tykkään teippailla, mutta teen sitä ihan liian harvoin. Pitäis ehdottomasti kaivella koristeteippiä esiin useamminkin! Varsinkin, kun sillä saa tehtyä kivaa jälkeä :) Oon vaan hieman teippailukammoinen, sillä pelkään epäonnistuvani. Oon niin paljon lukenut muiden epäonnistumisista, että oon joka kerta teippaamaan käydessäni varma, että nyt mulle käy samalla tavalla. Mulla ei nimittäin koskaan oo ollut sen suurempia ongelmia koristeteipin kanssa. Pieni leviäminen on pahinta, mitä sen avulla oon saanut aikaan. 


Teippailun jälkeen totesin kynsien vaativan vielä jotakin, joten lätkäisin vielä kukkadecalit. Alunperin meinasin laittaa decalin jokaiseen kynteen, mutta en kuitenkaan tykännyt ajatuksesta. Sitten meinasin laittaa decalit pikkurilliin, keski- ja etusormeen. Ja en tykännyt tästäkään ajatuksesta. Niimpä sitten lopulta päädyin laittamaan ne vain peukaloon ja etusormeen ja tähän olinkin sitten tyytyväinen. Jopa niin tyytyväinen, että harkitsen edelleen idean uudelleen kierrättämistä :) 

Ootteko te muut yhtä epäonnisia holojen kanssa, vai oonko mä vaan kirottu? 


Käytetyt lakat:
Essie - First Base
A-England - Her Rose Adagio
I Love Nail Polish - Purple Plasma
Seche Vite

Muut käytetyt koristeet ja apuvälineet:
Water Decals - arkki FR022
Koristeteippi

2 kommenttia: