8. marraskuuta 2014

Syksyinen teemaviikonloppu: Glitterliuku

China Glazen The Giver -kokoelma kiinnosti mua kovasti, mutta siitä huolimatta en lakkoja itselleni hankkinut. Valitettavasti opiskelijabudjetti ei anna hankkia kaikkia lakkoja, joita haluaa ja on pakko tehdä valintoja. Ostin kynsikirpalta Communityn, muistaakseni huusin lakan huutiksesta. Tämän lisäksi haluan Capacity To See Beyond -lakan ja se mun on ehkä pakko ostaa, nyt kun sitä vielä saa. Myös Boundary of Memory kiehtoo, mutta siitä ei ole mitään "pakko saada" fiiliksiä, toisinkuin Capacitysta.

2014-10-29.2

Community on kaunis, mutta toisaalta harvassa on ne ruskeat lakat, joista en pidä. Community tuo mieleen sulan suklaan, mutta valitettavasti myös lakan ominaisuudet muistuttavat sitä. Lakka on kyllä peittävää, mutta valitettavasti jo ajatus lakkaamisesta saa lakan leviämään pitkin kynsinauhoja. En tunnetusti osaa lakata vain kynsiä, vaan sudin lakkaa lähes poikkeuksetta kynsinauhoille ja pitkin sormia. Tästä syystä arvostan lakkoja, jotka eivät itse päätä valua pitkin kynsinauhoja ja siitä hiljalleen kohti kyynärpäitä. Muutenkin siistittävää riittää, joten lisäsotkut aiheuttavat vain hampaiden kiristelyä ja turhaa hermojen menettämistä. Community on väriltään ihana, mutta laatu pilaa tämänkin lakan, valitettavasti. Nyt mulla onkin pohtimisen paikka: säilyttääkö Community itsellä sen suklaisen värin takia vai yrittääkö myydä lakka eteenpäin?

Halusin helpot koristelut, koska Community ei tyytynyt jäämään pelkästään kynsille, vaan päätyi valumaan pitkin käsiä. Kaivelin Helmeristä Seppälän glitterlakan, jonka sekaan sai kaataa aimo annoksen ohentajaa. Olen vain swatchannut lakan, mutta jankiksi se oli siitä huolimatta muuttunut. Ohentaja pelasti kuitenkin tilanteen ja sain töpöteltyä kostealla meikkisienellä glittereitä kynnen kärkeen.


2014-10-29.1

Laitatteko te armotta myyntiin laadullisesti heikot lakat vai säästättekö niitä värin takia siihen saakka, että löydätte paremmin käyttäytyvän yksilön?

Käyttämäni lakat:
Essie - First Base
China Glaze - Community
Seppälä Nails (nimetön)
HK Girl

6 kommenttia:

  1. Itellä kans community, on tosiaan vähän kinkkinen tapaus varsinkin kun se suti on niin kapea.. ite ostin huutiksen jämistä opin suzi loves cowboysin, sekin on nätti ruskea ja varmaan se korvaa tuon communityn.. pitää vähän vielä vertailla sävyjä et jääkö molemmat, jos koristelujuttuihin tarvii. Ja jos vaikka paranis vanhetessaan vähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin kans, että jos Communityn laatu paranis hieman jankkiinnuttuaan. Mulla kyllä ruskeita lakkoja on varmaan jo naapureillekin jaettavaksi, mutta ei tietenkään just Communityn sävyisiä :D

      Poista
  2. Kaunista niin..! :) Onkohan Essien Mink Muffs vähän samanvärinen, mäkin tykkään ruskeista lakoista mutta Communitylta oon itseni säästänyt, arvelin että joku sen sävyinen löytys jo. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksinkertainen on kaunista! Itseasiassa mulla on sekä Mink Muffs että Community ja tein vertailun. Community on aavistuksen tummempi, mutta kauempaa eroa ei oikeastaan edes huomaa. Pitäs vissiin laittaa swatchit oikeesti järjestykseen, kun olevinaan vertasin ettei mulla ole dupeja Communitylle ja sit kuitenkin on.....

      Poista
  3. Kaunista.
    Mää laitan eteenpäin lakat, jos en kokonaisuudessaan tykkää siitä. Jos tykkään paljo, huolimatta jostain ominaisuudesta, lakka jää mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vähän vaihtelee. Joskus pidän kuralaatuisen sen erikoisen sävyn tai vastaavan takia, mutta aina sekään ei riitä :) Oon kyllä äärimmäisen huono laittamaan lakkoja eteenpäin, mutta nyt pitäis kyllä ryhdistäytyä. Kirppislaatikossa alkaa olla jo jonkun verran lakkoja ja Helmeristä sais helposti kasattua toisen mokoman vielä ainakin.

      Poista