1. joulukuuta 2014

My Blog / #ABLECAW14

Oma blogi. Löytyy kyllä, mutta miten sen saisi muutettua lakkaukseksi? Aikani raavin päätäni ja ihmettelin miten blogini muuntuu kynsiksi. Lopulta päädyin lakkaamaan kynnet blogin värimaailmaan sopivilla lakoilla, koska en muutakaan keksinyt. Konsultoin asiassa myös serkkuani, joka ehdotti joko blogissa käytettyjä värejä tai blogin nimeä kuvaavaa lakkausta. Operaatio kauniit kynnet voisi kuulema taipua lakkaukseksi niin, että tekisi kynsiin vaiheittain etenevän prosessin kynsien lakkaamisesta ja koristelusta. Ensimmäisessä kynnessä pelkkä värilakka, seuraavassa vähän jo jotain koristeita, sitten vähän jotain enemmän ja neljänteen kynteen valmis koristelu. Peukkua ei kuulema tarvitsisi kuvissa näyttää, joten se voisi jälleen olla taas yksi värinen! :D Idea kiehtoi mua omalla tavallaan ja jäinkin sitä miettimään. Voi siis olla, että joskus tulen tällaiset kynnet toteuttamaan, jos vaan saan riittävän hyvän koristeluidean. Lisäksi idean pitää olla sellainen, etteivät kynnet näytä ihan urpoilta valmiina. Voi siis jäädä helposti toteuttamattakin.

2014-10-31.1

Tiesin heti, että yksi lakoista tulee olemaan China Glazen Aquadelic. Tästä päätöksestä kiinni pitäen lähdin vertailemaan swatchejani. Yllätyin ehkä hieman siitä, että miten paljon mulla loppujen lopuksi onkaan blogin värimaailmaan soveltuvia lakkoja. Oikeastaan ei ehkä olisi pitänyt yllättyä, kun vilkaisee banneria ja siinä näkyviä tikkuja. Tuli siis valinnan vaikeus, mutta sitä helpotti edes hieman mun käyttämättömien tikkujen renkaat, jotka pursuavat käyttämättömien lakkojen swatcheja. Sieltä nappasin kätösiini sekä Orlyn Aqua Pixelin että Dollish Polishin Expecto Patronumin. Expecto Patronum on lakka, jonka halusin heti nähtyäni siitä kuvia jo(i)ssakin blog(e)issa. Jostain syystä sitten olin jo unohtanut haluavani palavasti tämän Harry Potterin suojelius-loitsusta ideansa saaneen lakan. Kunnes Milja osti sen I Love Me -messuilta ja mä muistin halunneeni sen myös. Lauantaina messuille mennessäni kiidin oikeeastaan heti ensimmäisenä Cesarsin myyntipisteelle ja sainkin käsiini viimeisen pullon! Olin huojentunut, sillä oli hilkulla etten jäänyt nuolemaan näppejäni.

2014-10-31.2

Kynsistä tuli mun näköiset, joten kai ne silloin kuvastaa myös mun blogiakin? Blogikin on ainakin tietyiltä osin mun näköinen, joten jälleen yksi haaste suoritettu! Ihme kyllä olen edelleen vahvasti mukana tässä haasteessa. Nyt vaan enää pitää kiriä uupuvat haastepäivät kiinni! Tällä menolla saatan vahingossa vaikka vielä suoritua haasteesta kunnialla läpi. Tai ainakin ajallaan. Tai ainakin joskus.

2014-10-31.3

Käyttämäni lakat:
Essie - First Base
China Glaze - Aquadelic
Dollish Polish - Expecto Patronum
Orly - Aqua Pixel
OPI - I Snow You Love Me

2 kommenttia:

  1. Lakkauksen värimaailma on mun mieleen tarkalleen. <3 Kauniit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♡ Mä tykkään kans tuosta värimaailmasta, ei se sattumalta oo blogissa ;)

      Poista