5. tammikuuta 2015

Gold or Silver / #ABLECAW14

Oon edelleen hopeatyttöjä, vaikka viimeisen noin puolen vuoden aikana oon alkanut tykätä myös kullasta kynsilakoissa. Ei siis ollut epäselvää, että valitsin kynsilleni hopean. Näiden kynsien teko oli yllättävän nopeaa, sillä käytin kynsien lakkaukseen ehkä puolisen tuntia tai vähän yli, kun kuivumiset lasketaan mukaan. Mun oli perjantaina tarkoitus mennä tapaamaan ystävääni Helsingin keskustaan, mutta valitettavasti kahvittelu jouduttiin perumaan. Kynsiä lakatessani en vielä tosin tiennyt asiasta, joten halusin kynsille jotain nopeaa ja simppeliä.


Pohjalla on kerros Essien Fill the Gapia, joka on kiilannut Sugar Daddyn ohi kirkkaasti mun niin sanottuna ranskislakkana. Fill the Gap nimittäin peittää mun kellastuneet (tai tällä hetkellä ehkä enemmän jopa punaoranssit) kynteni sen verran luonnollisesti, että kykenen tekemään myös ranskisvariaatioita. Aivan mahtavaa! Pullo on vajunut jo melkoisesti sen jälkeen, kun sen joskus kesän lopulla tai syksyllä taisin kokeeksi hankkia. Onneksi on varapullo odottelemassa jo. Jostain syystä mulle kuitenkin iski aivopieru ja levitin päälle myös kerroksen Sugar Daddya, vaikka sille ei ollut mitään tarvetta. Mun selvästi ei pitäisi ajatella samalla kun lakkaan tai heti oon kämmäilemässä.

2.IMG_1446

Tämän jälkeen sudin vapaalla kädellä kerroksen Dependin luottohopeaa ranskikseksi ja sen päälle kerroksen This Gown Needs A Crownia, joka on esiintynyt useammassakin lakkauskessa tätä ennen. Pullo on selkeästi vajunut ja mietin itseasiassa jossain vaiheessa olisiko tästä pitänyt varapullo hankkia. Muutaman minuutin kuivattelun jälkeen töpöttelin toisen kerroksen TGNAC:ia kynsille, tällä kertaa huomattavasti ranskisrajaa alemmas. Töpöttelyn jälkeen aloitin töpöttelemään Snowflakes In The Air -glitteriä sinne tänne samalla tavalla kuin äsken TGNAC:ia. Ja koska kimallusta ei koskaan voi olla tarpeeksi kuorrutin kynnet vielä paksulla kerroksella Fairy Dustia. Päälle Seche ja kuivattelua vartin verran.

2.IMG_1464

Kynnet oli erittäin nopea tehdä, koska lakat kuivuivat nopeasti eli pystyin aloittamaan alusta saatuani edellisen kierroksen valmiiksi. Mieli teki kynsille pinkkiä tai sinistä tai jotakin säväyttämään lakkausta, mutta koska en keksinyt mitä tai miten haluan niin annoin olla. Olin poistamassa kynsiä jo samana iltana, sillä ne tuntuivat tylsälle ja siten olin kyllästynyt näihin jo muutamassa tunnissa. Koska lakkauksessa ei kuitenkaan ollut mitään vikaa, päätin viitata kintaalla kyllästymisen tunteelle ja rupesin katsomaan kesken olevaa Gossip Girlin viidettä tuotantokautta. Huomisaamuna (eli teidän mittapuussa tänään) on kulunut kolme vuorokautta lakkauksen tekemisestä ja se on edelleen kynsillä, sillä muutin mieleni. Onneksi oon nainen ja mulla on siihen oikeus ilman sen suurempia selittelyjä! Nyt mua harmittaa jo valmiiksi, että kynnet pitää lakata uusiksi jossain vaiheessa. Ei sillä, että rakastaisin noita holohippuja ja -glittereitä, joita kynsillä nyt on ♥ Ehkä vaan pitkitän lakkauksen vaihdon loppiaiselle, kun kärkikulumaakaan ei pahemmin vielä ole havaittavissa?

1.IMG_1476

Käyttämäni lakat: 
Essie - Fille the Gap
Essie - Sugar Daddy
Depend - 223
OPI - This Gown Needs A Crown
OPI - Snowflakes In The Air
China Glaze - Fairy Dust
Seche Vite

10 kommenttia:

  1. Nää on niin ihanat. Kimallus! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa vaan kimaltaako miten paljon nyt, kun aurinko paistaa? ;)

      Poista
  2. Nää on niiiiin upeat! Sain joulun alla juuri Snowflakes in the Airin, joten saattaapa olla, että joutuu tekemään jotain tämänsuuntaista lähitulevaisuudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ostin omani viime toukokuussa OPIn ystävämyynnistä ja pullo on vajunut melkein OPI-tekstin puoleen väliin..... Hologlitterit on rakkautta pullossa eli näköjään niitä tulee käytettyä melko usein ♥

      Poista