28. tammikuuta 2015

Rakkautta heti ensisilmäyksellä

Piti mennä mukamas nukkumaan, mutta nyt ei kykene! Oon ihan liian innoissani mun uusista lakoista, jotka sain hyppysiini vierailtuani aiemmin illalla postissa. Mitä sitten jos väsyttää? Koulusta kotiin saavuttuani postiluukusta oli tiputettu A4:n paperille printattu suttuisen näköinen saapumisilmoitus, mitä itseasiassa hetken aikaa vakavissani epäilin julmaksi pilaksi. Lähdin kuitenkin tallustamaan postiin ja tätä suttupaperia vastaan sain mulle tarkoitetun pienen pienen kirjatun paketin, joka oli matkustanut Singaporesta Suomeen. Tilasin lakat 17.1. ja tänään ne oli noudettavissa.


Kyseessähän on mun ensimmäiset F.U.N. Lacquerin lakat! Jouduin valitettavasti rajaamaan tilaukseni ihan minimiin ja tilaamaan vain kaksi, sillä opiskelijabudjetti on melko rajallinen.... Ostoskoriin napsahti heti restockin alettu hyvin nopeasti Royal Chapel ja 24 Karat Diamond, mutta sitten alkoi ongelmat. Jostain syystä sivu ei halunnut yhdistää PayPaliin, joten se latasi melkein kymmenen (10) MINUTTIA!!!


Oli muuten pitkät minuutit ja olin jo melko varma, etten koskaan pääse maksamaan ja lunastamaan lakkoja itselleni. Olin myös varma, että mun tuurilla lakat loppuu kesken ja ties mitä muuta kamalaa. Lopulta pääsin maksamaan ja voitte kuvitella sitä helpotuksen huokausta.


Nyt lakat on täällä ja oon koko illan tuijotellut niitä. Uskomattoman upeita. Tahdon lisää! Ja mielellään vielä kaksin kappalein eli sekä tavallisen että holoversion.


CesarsShop ilmoitti muutamia päiviä sitten Facebookissa laajentamalla indievalikoimaansa ja ottamalla myyntiin nämä ihanuudet. Ennakkotilaus lakoihin päättyi tänään ja niiden pohjalta Satu valikoi myyntiin otettavat lakat. Luin kuitenkin vastaanoton olleen niin hyvä, että kaikkia värejä tulee myyntiin. Mun on ehkä ihan pakko mennä hypistelemään niitä sitten, kunhan saapuvat myymälään ja myyntiin! Saatan myös pyörtää puheeni lakkojen ostelun vähentämisestä ja ostaa yhden, sillä erityisesti Secret polttelee tällä hetkellä kovasti...


Joko teillä on F.U.N. Lacquerin lakkoja hankittuna?
Mitkä sävyt teidän mielestä on ehdottomasti pakko omistaa?

Vanhalla mallilla mennään eli postauksen linkit on ihan vaan teitä varten :) Mä en hyödy niiden klikkailusta mitenkään. 

14 kommenttia:

  1. Mulle tuli kans kaks näitä kaunokaisia tänään. :) Royal Chapel tänne myös, sekä Million Dollar Dream, jälkimmäinen pääsi heti lakkauksen osaksi ja sanon kyllä että oooooh...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joudun odottaa lakkaamista ens viikkoon valitettavasti. Mieli kyllä teki sutia lakat kynsille samalla sekunnilla ku aloin swatchaamaan :D

      Poista
  2. Mä tarvisin ehkä sen, että hypistelisin livenä. Saattais pari tarttua mukaan. Tällä hetkellä en omista niitä yhtään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää tulla hypistelemään ;) Mä syytän Miljaa taas, yllättäen. Näin sillä näitä livenä ja noh, oli ihan pakko saada muutama...

      Poista
  3. Nää on niin ihania!! Tulipas F.U.N:ilta suoraan nopeasti, itse tilasin omani eri paikasta missä lakat olivatkin kyllä pre-orderissa ja nyt kyllä ovat jo matkalla. Odottavan aika on vaan niin pitkä. 24 Karat on tulossa minullekin, kuin myös King ja Queen, jotka tuntuivat ostovaiheessa "niiltä pakollisilta". :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on! Mä itseasiassa yllätyin, että miten nopeasti tulivat. Olin varautunut oottelemaan sen perinteisen 2-3 viikkoa kuitenkin. Toivottavasti sunkin lakat tulee pian ja odotus loppuu! :)

      Poista
  4. Mä oon tilannut aiemmin Million dollar dremin ja Secretin. MDD on ihan paras, mutta Secret ei niin miellytä, koska se ei peitä yksikseen millään, toisin kuin tuo MDD. Mutta koska halusin lisääkin näitä lakkoja niin tulossa on Anna, Payday holona ja ilman holoa. :-D Olisin halunnut Galaxyn, mutta se oli loppu. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tahon Secretin silti, se näyttää nii ihanalle pullossa :D Ihanalle kuulostaa noi sun hankkimat lakat, saatan olla hieman kateellinen!

      Poista
  5. Noi F.U.N.in lakat näyttää tosi upeilta. Vielä en itse omista yhtään, mutta ehkä sitten, kun Cesarsille tulee myyntiin... ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ♡ Mun on ehkä ihan pakko rynniä Cesarsille hipelöimään niitä mahollisimman pian siitä ku ne saapuu :D

      Poista
  6. Mul on kynsillä just nyt toi Royal Chapel ja vitsit se on upee! Tilasin sen ennen joulua Million Dollar Dreamin ja Poinsettia holon kans. Olin kans heti restockin alettua klikkailemas lakkoja postiin :DD. Tilasin ton 24 karat diamondin, Galaxyn holona ja Pay Dayn holona. Tekin kyllä mieli tilata ne kaikki glitterit sieltä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvälle, en malta oottaa et ite pääsisin näillä lakkaamaan! Mä haluaisin kans ne kaikki glitterit tilailla, mutta jostain syystä pankkitilin saldo on vähän niinku eri mieltä asiasta :( Million Dollar Dream on jo nimenä niin överiglitteri että huhhuh eli voin vaan kuvitella millanen se ois livenä! :D

      Poista
  7. Voi että, mäkin haluan että mun paketti tulisi! Ihanat lakat tilasit! :) Harmittavasti tässä on viikonloppu nyt kun äsken katoin niin Helsinkiin on jo saapunut tracking coden perusteella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tulee heti alkuviikosta, niin pääset hypistelemään niitä! Mä kateellisena kans kattelin päivää ennen ku omat lakkani sain et osa oli saanu paketin. Onneks ei tän pidempi toimitusaika ollu! :D

      Poista