1. kesäkuuta 2015

piCture pOlish -teemaviikko: Fool's Gold

Wihei, on tullut aika polkasta piskuisen blogini ensimmäinen teemaviikko käyntiin! Luonnoksissa on edelleen valtava läjä julkaisematonta materiaalia ja uutta tulee koko ajan lisää, joten asialle oli tehtävä jotain. Sain ajatuksen teemaviikosta huomatessani, että pelkästään lakkauksia, joissa on käytetty toinen toistaan ihanampia piCture pOlishin lakkoja, oli useampia. Hyvä syy järjestää teemaviikko lakkamerkille, jolle oon myynyt sieluni. Oon sen verran rakastunut, että erään kerran uhkasin myyväni muut lakkani pois ja ostavani tilalle pelkkiä PP:n lakkoja. Miettikää nyt miten ois siistiä! Vaikka en mä ihan kaikista lakoistani kyllä ois valmis luopumaan....

1.IMG_4536

Blogeja eräänä iltana lukiessani törmäsin Something Can Go Wrong -blogin Heidin lakkaukseen, jonka päätin haluta varioida myös itselleni! Entinen negative spacen vihaaja on alkanut nyt hiljalleen lämmetä kyseiselle tyylille, kunhan se toteutetaan leimaamalla ja kynnelle leimattava kuvio on riittävän peittävä. Niin se vaan maku muuttuu.

1.IMG_4628

Leimasin peukalon ja nimettömän aksenteiksi Barry M:n Gold Foililla käyttäen Über Chicin laattaa 1-03. Ilmeisesti myös mieli muuttuu maun lisäksi, sillä viime aikoina en oo pahemmin muita leimauslaattoja vilkaissutkaan ÜC:n lisäksi ja se on itsessään pienimuotoinen ihme. Olinhan kuitenkin valmis polttohautaamaan kyseiset peltikappaleet. Tosin asiassa on myös kolikon kääntöpuoli, sillä nyt mä himoitsen sitä ÜC:n kolmossettiä, mutta sattuneista syistä tilaaminen ei kuitenkaan houkuta.

1.IMG_4620

Mulla on tällä hetkellä ihan selkeästi joku holohippukausi menossa ja siitä johtuen kuorrutin leimatut kynnet vielä China Glazen Fairy Dustilla. Leimaukset eivät kovin selvästi erottuneet, mutta se ei menoa haitannut. Tykkäsin niistä silti! Oon myös miettinyt, jos kokeilisi joskus lakata kaikki kynnet samalla tavalla leimattuna, mutta mintulla tai mustalla? Tai edes aksentteina?

1.IMG_4596

Fool's Gold vaati yhden ylimääräisen kerroksen lakkailijan töhöiltyä, jolloin lakkaus hieman kärsi. Seurauksena oli omaan makuun hieman liian paksut kerrokset kynsilakkaa.

Lakkapohjan sävy on erittäin lähellä rakastamani Cyanin sävyä, mutta Fool's Goldissa on myös kultaisia glittereitä. Fool's Gold on pelastettu Papun kirppislaatikosta, jonne se joutui Cyanin tieltä. Myönnettäköön, että mua hieman mietitytti noutaa FG, sillä olin vain jonkin verran aiemmin hankkinut Cyanin ja Papu luopui omastaan vain välttyäkseen pitämässä kokoelmassaan kahta niin samankaltaista lakkaa. Rakastuin lakkaan kuitenkin sen nähtyäni, joten eipähän ole tarvinnut päätöstäni katua ja FG sai luvan jäädä asumaan mun luokseni.

1.IMG_4520

Kynsillä: 
Essie - First Base
Barry M - Gold Foil
piCture pOlish - Fool's Gold
Seche Vite

Postauksen linkit on teitä varten, niiden klikkailusta en hyödy.

6 kommenttia:

  1. Oi, miten nätit! FG on ihan rakkautta, tykkään siitä ehkä enemmän kuin Cyanista, mutta molemmat saa kyllä jäädä kokoelmaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään Cyanista enemmän, mutta ei FG kyllä paljoa häviä! Hyvä syy pitää molemmat <3

      Poista
  2. Voi että, nääkin on hurjan kauniit! <3 Nyt tuntuu siltä, että mulla on ihan liian vähän PP:itä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mulla on sama tunne ihan liian usein, vaikka noita on jo useampi puteli Helmerissä? o__O :DD

      Poista