4. kesäkuuta 2015

piCture pOlish -teemaviikko: Honeymoon

Yksi niistä piCture pOlishin lakoista, joiden kenkusta koostumuksesta olen lukenut on Honeymoon. Toisaalta vastapainoksi olen lukenut myös kehuja lakan laadusta. Oma lakkaustyylini mitä ilmeisimmin oli oikeanlainen, sillä lakka levittyi ongelmitta. Ei kaljuuntumista, ei raidoittumista. Kolme helppoa kerrosta ja olin tyytyväinen.

1.IMG_3394


Honeymoon on saanut inspiraationsa Karibian sinivihreistä vesistä ja mielikuva kirkkaana siintävästä vedestä saa haikailemaan matkan varaamista palmujen alle ensi talveksi. Rantalomat ei oo mua varten, mutta en pistäisi pahakseni muutaman viikon lomaa paratiisissa. Olettaen, että lähellä vaan on kauppoja ja riittävästi erilaisia ravintoloita, eikä nähtävyydetkään olisi pahitteeksi kyllästymisen ehkäisyssä.

1.IMG_3387

Koska lakka oli niin upea, päätin jättää koristelut minimiin. Asiaan tosin vaikutti sekin, että lakkasin nämä kynnet pääsiäisen aikaan ollessani vanhemmillani. Lähdin lapsuudenkotiini nakukynsillä ja laiskuuttani en jaksanut raahata pullokaupalla erilaisia lakkoja ja säkkikaupalla koristeita, joten kotona päätetyssä yksinkertaisessa linjassa oli pysyttävä. Olin ottanut siistimissiveltimen lisäksi mukaani vain Honeymoonin, L.A. Girlin Splashin sekä alus- ja päällyslakan. Lakkaus oli helppo, nopea ja yksinkertainen, mutta joskus yksinkertainenkin on kaunista. Miksei sitä kiireessä tule joskus tehtyä tämän tyyppistä lakkausta, vaan nykyisin lähes poikkeuksetta tarttuu leimasimeen?

1.IMG_3388

Pssssst... Huomasko joku, että tällä kertaa kynsillä on mattaglitteriä holoisamman toverinsa sijaan? ;)

Käyttämäni lakat: 
Essie - First Base
piCture pOlish - Honeymoon
L.A. Girl - Splash
Seche Vite

12 kommenttia:

  1. Oi miten nätit kynnet, vaikka onkin yksinkertaiset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Alan varmaan tulla vanhaks, kun oon nykyään lähes poikkeuksetta sitä mieltä et yksinkertainen toimii parhaiten!

      Poista
  2. Molemmat lakat saa peukun täältä! Ei mullakaan Honeymoonin kanssa esiintyny ongelmia levittyvyydessä. Ainoa vaan, ettei kolmella reilulla kerroksella saanut kärkiä täysin peittoon jos valoa vasten katsoi. Mutta muuten ei moitittavaa, ihana lakka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmmmm, oisinkohan mä sit onnistunu sutimaan neljännen kerroksen huomaamattani? o.O Mulla on nimittäin tosi selkee vapaan kasvun raja ja vaaditaan yleensä keskimääräistä enemmän kerroksia kuin muilla. Ja mä oon tarkka siitä, ettei kärki kuulla läpi eli syynään hyvin tarkkaan valoa vasten aina :D

      Poista
  3. Kaunis lakka tuo Honeymoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Pieni miinus siitä, että se saa mielen halajamaan palmujen alle ihailemaan kirkasta merta :D

      Poista